Marketing vína
Vážený vinár,
Vinárstvo na Slovensku prešlo za posledných päť rokov veľmi rýchlym kvalitatívnym vývojom a dnes sa slovenské vína zaraďujú medzi jedny z najúspešnejších na svetových súťažiach.
Kvalita vína rastie, ale marketing slovenského vína zaostáva, čo sa odzrkadľuje aj na medzinárodnom trhu.
Na Slovensku nebol v činnosti žiadny projekt ani organizácia, ktorá by plnila funkcie budovania silnej značky a marketingu vína pre slovenských vinárov.
Občianske združenie Víno zo Slovenska je inovátorom v slovenskom marketingu vína, ktorý prakticky neexistoval, pokiaľ Víno zo Slovenska nezaregistrovalo svoju značku. Ako prví sme predložili ucelenú koncepciu a stratégiu fungovania marketingu slovenských vín.
Sme kolektív ľudí s ambíciami a rozsiahlymi medzinárodnými skúsenosťami. Naším cieľom je podporovať slovenské vinohradníctvo a vinárstvo v oblasti vzdelávania, kvality vína, vybudovania silnej obchodnej značky pre slovenské vína.
Úlohou značky Víno zo Slovenska je vytvoriť relatívne ideálne prostredie pre slovenské vína, prostredníctvom aktívnej komunikácie s vinármi a vzdelávacích aktivít. Dynamicky, efektívne a hlavne profesionálne prezentovať kvalitné značkové slovenské vína na medzinárodných trhoch.
Touto cestou Vás pozývame k zahájeniu interaktívnej diskusii, ktorá je súčasťou vzdelávacej aktivity Marketing vína, ktorá sa koná 21.-25. júna 2010 v Zlatých Moravciach. Viac informácií nájdete v priloženej pozvánke.
S pozdravom,
Ing. Andrej Ondrejmiška
riaditeľ OZ Víno zo Slovenska
www.vinozoslovenska.sk
Prílohy:
Marketing vína - program vzdelávania NÁJDETE TU!
Marketing vína - prihlášku NÁJDETE TU!
Zdroj: Ing. Andrej Ondrejmiška, OZ Víno zo Slovenska
Publikované: 04.06.2010